- Advertisement -

- Advertisement -

ابن حميد الشاعري في أعنف هجوم على حلمي بكر… اليكم التفاصيل


- Advertisement -

اتخذ نديم، نجل الفنان حميد الشاعري، من حسابه الخاص عبر موقع فايسبوك منبرًا ليرد بعنف على الموسيقار حلمي بكر وذلك بعد هجوم الأخير على والده.

- Advertisement -

وقال نديم الشاعري باللهجة لمحكية:

“١-استاذ حلمى لو محتاج مساعدة ماديا او نفسيا الكابو مش حيتاخر عليك، لكن ما ينفعش كل ما تتزنق تروح برنامج تجيب سيرة حميد الشاعري الى للاسف تاريخك ميجيش تمن تاريخه ولا فنيًا ولا اخلاقيًا للاسف. ٣٠ سنة من عمرى ما بيعملش حاجة في حياته غير التقليل من الناس ومن الفنانين ومن اعملهم.

- Advertisement -

٢-اوعى حضرتك تفتكر انك محطوط في خانة الانسان المحنك، لا للاسف انت عبرة لكل نفسية فاسدة منتهية الصلاحية فنيًا واخلاقيًا. فرق التربية كبير اوي بينك وبين الكابو حتى في الفكر الموسيقى والمعاملة مع الناس. الكابو كبير مقامة ومش بيرد عليك عشان هو اكبر من كده واكبر منك بالذات ودايما بيقولي ما تردش على حد. لكن ولاده كبروا ومش حيسمحوا انك تقطع فى ابوهم

٣-هو حضرتك بجد فاكر ان حميد هو البوظ المزيكا في مصر؟!؟!؟. المقسوم الى حضرتك بتتكلم عليه هو الواكل بقاله ٣٠ سنة مع كل الفنانين وهو سر الاستمرارية و النجاح ، مفيش البوم بينزل غير ومقسوم الكابو رانن فى الودن.

٤- لما مذيع صابغ شعره ابيض وفي اللفة يسئلك سؤال زي ده، المفروض ردك يبقى تربوي قبل الفني انه ازاي يسأل السؤال بالطريقة دي لكن حضرتك كنت حتطير من الفرحة عشان السؤال في تقليل للكابو.

- Advertisement -

٤-حاول يا استاذ حلمي تكسب الناس عشان الدنيا فانية. متبقاش خسران السيرة الطيبة وكمان الناس.”.

الجدير ذكره أن حميد الشاعري سبق وتحدث في مقابلة اعلامية أن هجوم حلمي بكر كان زائدًا على شخصه، لمدة عشر سنوات.

 اقرأ المزيد من هنا أو توجه للصفحة الرئيسية

- Advertisement -

Source link

- Advertisement -

قد يعجبك ايضا

- Advertisement -